.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اعتبار ده میلیاردی برای هوشمندسازی مدارس مازندران

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران از تصویب یک میلیارد تومان اعتبار برای هوشمندسازی مدارس این استان خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، علی قاسمی در همایش تجلیل از خیران مدرسه‌ساز  بابل در دبیرستان پورنگ اصغرپور، اظهار داشت: تنها تعداد کمی از مدارس مازندران هوشمندسازی شدند، بنابراین برای تحقق این امر از منابع ملی استفاده می‌شود.

وی از وجود 280 پروژه نیمه‌کاره در مازندران خبر داد و بیان داشت: با توجه به وضعیت اقتصادی کشور و نیاز اعتبار کلان برای اتمام این پروژه‌ها امیدواریم خیران همانند گذشته آموزش و پرورش را در راستای اتمام این پروژه‌ها یاری رسانده و به جای احداث پروژه‌های جدید به پروژه‌های نیمه‌کاره متمرکز شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران خاطرنشان کرد: با وجود اینکه سازمان نوسازی استان اقدامات موثری را درباره بازسازی و احداث واحد‌های آموزشی نموده است اما هنوز شاهد مدارسی با 50 سال سابقه بوده که برای نظام آموزشی ما نوعی تهدید محسوب می‌شود.

به گزارش فارس، قاسمی تصریح کرد: حضور خیران مدرسه‌ساز به عنوان بازوان قدرتمند آموزش و پرورش خدمات ارزنده‌ای را به‌ویژه دراین شرایط حساس داشتند که امیدواریم حضورشان پیوسته باشد و شاهد افراد متمکن زیادی به این عرصه باشیم.

وی عنوان کرد: تجلیل از خیران مدرسه‌ساز تقدیر از همه ارزش‌های انسانی و علم است علمی که جامعه بر اساس آن به توسعه و پیشرفت دست یافته و فرهنگ اصیل دینی در جان فرزندان آینده‌ساز این کشور نهادینه می‌شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.184 seconds.